Pucnjem iz pištolja zamjenik gradonačelnika Grada Zagreba Luka Korlaet na Trgu bana Josipa Jelačića označio je start 31. Zagrebačkog maratona.
Zamjenik Korlaet svim je trkačima zaželio sreću i uspjeh u natjecanju, te istaknuo zanimljivost kako je Zagreb od svoje najistočnije do najzapadnije točke dugačak točno 21 kilometar, pa svi koji su trčali polumaraton mogu reći da su pretrčali cijeli grad, a maratonci da su ga pretrčali čak dva puta.
„Grad Zagreb prepoznat je kao destinacija za sve više važnih sportskih priredbi kao što je ova i zato uživa veliku podršku Gradske uprave. Nastojimo i dalje biti potpora svim sportašima i omogućiti brojna natjecanja i utrke“, rekao je zamjenik zahvalivši svima koji su došli i obogatili ovo izdanje Zagrebačkog maratona.
Maraton je okupio oko 4500 trkača svih dobnih kategorija iz 27 zemalja svijeta koji su se natjecali u disciplinama polumaraton (21 km) i maraton (42 km), Garmin 10k, te utrkama štafeta.
Grad Zagreb sufinancirao je dio troškova organizacije utrke preko Programa javnih potreba u sportu Grada Zagreba kao Veliku sportsku priredbu od posebnog značaja s oko 100 tisuća eura.
Zagrebački maraton je nosilac svjetskog priznanja World Athletics, čime ima status jedinog hrvatskog maratona na listi priznatih kvalifikacijskih utrka za velika natjecanja: Olimpijske igre, Svjetska i Europska prvenstva.
Ovo je najveći hrvatski i jedan od najvećih maratona u regiji. ZG maraton član je i svjetske organizacije Abbot World Marathon Majors čime je uvršten na listu kvalifikacijskih maratona za sudjelovanje na maratonima u Bostonu, Chicagu, New Yorku, London, Berlinu i Tokiju.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.