Grad Zagreb u cilju sprječavanja daljnje devastacije i osiguranja sigurnosti svih građana financira održavanje platoa kojima se svakodnevno koriste svi građani. Održavanje platoa iziskuje značajna financijska sredstva stoga je Gradska skupština Grada Zagreba donijela Odluku o financiranju održavanja platoa kojom su određeni uvjeti i način financiranja njihovog održavanja. Prema navedenoj odluci imenovano je Povjerenstvo za financiranje održavanja platoa koje je izradilo Analizu platoa na području Grada Zagreba. Analiza sadrži obrazloženu Listu prioriteta financiranja održavanja platoa prema kriterijima: gustoća pješačkog prometa, građevinsko i funkcionalno stanje platoa, sigurnost i dostupnost platoa, jednakost pristupa i drugo.
Povjerenstvo će u skladu s Listom prioriteta pozvati upravitelje zgrada da nadležnom gradskom upravnom tijelu podnesu zahtjev za financiranje održavanja platoa. Gradonačelnik Grada Zagreba na temelju prijedloga Povjerenstva utvrđuje konačnu Listu prioriteta financiranja održavanja platoa.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.