Zamjenik gradonačelnika Grada Zagreba Luka Korlaet prisustvovao je konferenciji „Urbana agenda za RH do 2030.“, namijenjenoj predstavnicima gradova i općina koji čine urbana područja i koji su korisnici integriranih teritorijalnih ulaganja - ITU mehanizma te svima zainteresiranima za izazove urbanog razvoja, kohezijsku politiku i fondove Europske unije.
„ITU mehanizam pokriva razvoj aglomeracija te potiče međusobno umrežavanje gradova. Urbana aglomeracija Zagreb broji 30-ak gradova i općina kojima je u ITU programu za financijsko razdoblje 2021.-2027. dodijeljeno 80,5 milijuna eura, od čega na Zagreb otpada oko 56 milijuna eura“, rekao je zamjenik Korlaet. Istaknuo je kako se na novu zgradu Gradske knjižnice i kulturnog centra na Paromlinu planira uložiti 44 milijuna eura, što je najveće kapitalno ulaganje u kulturu u mandatu ove gradske vlasti.
Tijekom konferencije, ministar regionalnog razvoja i fondova Europske unije Šime Erlić uručio je zamjeniku Korlaetu i predstavnicima 21 grada odluku o dodjeli sredstava ITU mehanizma.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.