Zamjenik Korlaet na 2. hrvatskoj konferenciji o potresnome inženjerstvu - 2CROCEE
Zamjenik Korlaet na 2. hrvatskoj konferenciji o potresnome inženjerstvu - 2CROCEE
22.03.2023.
Druga po redu Hrvatska konferencija o potresnome inženjerstvu - 2CROCEE otvorena je danas u hotelu Westin. Okupljene je pozdravio zamjenik gradonačelnika Grada Zagreba Luka Korlaet koji je održao i kratku prezentaciju na temu „Obnova kao nova prilika“.
Zamjenik je istaknuo kako je potres, unatoč svemu, potaknuo i neke dobre procese, kao što su obnova zgrada društvenih namjena te obnova cjelokupne infrastrukture. „Kao što se gradi nova baza znanja, tako se i grad počeo obnavljati i dobivati sasvim novo ruho“ zaključio je Korlaet te organizatorima i sudionicima poželio plodan rad i uspješnu konferenciju.
Okupljene su pozdravili i potpredsjednik Vlade i ministar prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine Branko Bačić te ministrica kulture i medija Nina Obuljen Koržinek.
Trodnevna konferencija održava se u organizaciji Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, s ciljem okupljanja reprezentativnih stručnjaka koji svojim znanjem mogu pomoći obnovi potresom pogođenih područja.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.