Zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet pridružio se sudionicima biciklističke karavane Put prijateljstva Vukovar - Ljubljana
Zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet pridružio se sudionicima biciklističke karavane Put prijateljstva Vukovar - Ljubljana
23.06.2023.
Sudionike tradicionalne biciklističke karavane koja povezuje hrvatske i slovenske gradove danas je ispred zgrade Gradske uprave dočekao i simboličnom zajedničkom vožnjom ispratio zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet:
„Čestitam vam na plemenitom angažmanu i prijeđenim kilometrima koji su simbol i povelja mira, suživota te uzajamne solidarnosti. Put prijateljstva Vukovar – Ljubljana posvećen je svim poginulim hrvatskim braniteljima u Domovinskom ratu kroz tih 500 kilometara koji povezuju hrvatske i slovenske gradove, a na taj način nas povezuju u odavanju počasti svim žrtvama“, rekao je zamjenik Korlaet u kratkom druženju prije nego je karavana nastavila svoj put prema Samoboru, a do križanja Zagrebačke avenije i Zagrebačke ceste im se pridružio i zamjenik.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.