Nakon provedenog javnog natječaja, Skupština društva Zagrebački holding d.o.o., koju čine gradonačelnik Grada Zagreba Tomislav Tomašević i njegovi zamjenici Danijela Dolenec i Luka Korlaet, imenovala je novog člana Uprave Zagrebačkog holdinga. Riječ je o Damiru Noviniću, koji će se pridružiti predsjedniku Uprave Ivanu Novakoviću te članovima Uprave Matiji Subašić Maras i Dubravku Karačiću u vođenju ovoga važnoga gradskog poduzeća.
Diplomirani ekonomist, g. Novinić ima dugogodišnje iskustvo na voditeljskim poslovima. Radio je 12 godina u Veleposlanstvu Sjedinjenih Američkih Država u Hrvatskoj, na savjetničkim i voditeljskim poslovima vezanim uz gospodarstvo. 2010. godine kratko vrijeme je bio član Uprave Zagrebačkog holdinga imenovan od tadašnjih predstavnika Gradske skupštine Grada Zagreba. Od 2012. do 2017. bio je ravnatelj Agencije za investicije i konkurentnost. Do ovog imenovanja, radio je na Hrvatskoj televiziji, uključujući i kao ravnatelj Poslovne jedinice produkcija.
Damir Novinić dužnost će preuzeti 1. kolovoza 2023. godine, te će u Upravi Zagrebačkog holdinga biti fokusiran na operativno poslovanje i digitalizaciju.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.