U nazočnosti gradonačelnika Milana Bandića u Klubu Zagrepčana u ponedjeljak, 12. studenog, je prezentiran projekt Ferdinand Budicki koji se sastoji od nekoliko potprojekata među kojima su osnivanje Muzeja automobila Ferdinand Budicki u Zagrebu, te prva monografija o povijesti automobilizma u Hrvatskoj Bešte ljudi - ide auto promovirana u lipnju ove godine.
Stvarno je lijepo što u Zagrebu imamo entuzijaste koji su spremni uložiti trud i vrijeme u projekt kao što je pokretanje Muzeja Automobila – rekao je gradonačelnik Bandić čestitavši ekipi koja je dosad odradila lavovski dio posla. Grad će i dalje podržavati ovu inicijativu, a prostor u bivšoj tvornici Pluto gdje će se smjestiti Muzej postat će novi kulturni ures Zagreba i to do lipnja sljedeće godine, dodao je gradonačelnik uz posebne pozdrave članovima Kluba Zagrepčana koji uživaju u prekrasnom prostoru u sklopu Gradske kavane i s kojima se, nažalost, ne druži onoliko koliko bi želio.
U ime Kluba Zagrepčana, uzvanike je pozdravio odvjetnik Silvije Degen koji je zahvalio gradonačelniku na svemu što je zadnjih godina učinjeno u Zagrebu na očuvanju njegova kultrunog identiteta, te posebno na podršci projektu Ferdinand Budicki: Ferdo Budicki jedan je od zaboravljenih heroja Zagreba, sastavni dio kulturnog identiteta grada i ključna sastavnica njegove prepoznatljivosti u globalnim kulturološkim i povijesnim okvirima. Gradonačelnik i gradska uprava ponovno su pokazali senzibilitet i razumijevanje tematike, i siguran sam da će uz njihovu pomoć Zagreb uskoro dobiti taj reprezentativan prostor koji će postati važna nacionalna turistička atrakcija i nezaobilazno mjesto posjeta i okupljanja zaljubljenika i znatiželjnika.
Na prezentaciji se čulo i to da će se u Muzeju održavati razne tematske izložbe fotografija, tehničke radionice, predavanja i tribine, projekcije filmova, te druge manifestacije povezane s predstavljanjem, učenjem i promoviranjem povijesti prometa u Zagrebu. Do sada je prikupljeno više od 2000 fotografija iz povijesti automobilizma Zagreba i Hrvatske od kojih 20% nikad nisu viđene jer su prikupljene iz obiteljskih albuma prvih automobilista na ovim prostorima. Prikupljeno je i 10 sati dokumentarnog filmskog materijala koji obuhvaća razdoblje od 1915. Do 1990. na temu zagrebačkog prometa.
Inače, naš sugrađanin Ferdinand Budicki bio je trgovac, mehaničar i bravar koji je, provozavši se automobilom marke Opel, u travnju 1901. ,uzbudio Zagreb i njegove građane dotada navikle samo na konjski prijevoz.