Predstavljeno polugodišnje izvješće Uprave Zagrebačkog holdinga na 26. sjednici Gospodarsko-socijalnog vijeća
Predstavljeno polugodišnje izvješće Uprave Zagrebačkog holdinga na 26. sjednici Gospodarsko-socijalnog vijeća
04.10.2023.
Na 26. sjednici Gospodarsko-socijalnog vijeća Grada Zagreba predstavljeno je polugodišnje izvješće Uprave trgovačkog društva Zagrebački holding d.o.o.
Predsjednik Gospodarsko-socijalnog vijeća Dražen Jović naglasio je kako su prezentirani pozitivni trendovi poslovanja i povećanja dobiti u odnosu na 2022., stabilizacija poslovanja i financija u cijeloj grupaciji Zagrebačkog holdinga te plan zapošljavanja 400 operativnih radnika u strateškim podružnicama – Čistoći, Zrinjevcu i Zagrebačkim cestama.
Zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba Danijela Dolenec istaknula je kako je glavni cilj novih zapošljavanja u Zagrebačkom holdingu kvalitetnija usluga komunalnih djelatnosti koje su građanima najvažnije. „Želimo vidjeti kvalitativni iskorak i omogućiti da Grad Zagreb razvije otpornost na različite izvanredne vremenske neprilike kako bi mogli brzo i adekvatno reagirati“, dodala je zamjenica Dolenec.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.