Na južnom dijelu Trga Grge Martića, odnedavno zatvorenom za promet, zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet prisustvovao je otvorenju projekta “Mala Martićeva – Asphalt Art Initiative” – proširenje pješačke zone u centru Zagreba.
Cilj projekta je proširiti pješačke zone u gradovima, a koje će uz aktivnu participaciju i co-design proces omogućiti građanima kvalitetniji život u urbanim sredinama. Uređeno je poput dnevnog boravka na otvorenom, s uzorcima preuzetim iz haustora donjogradskih zgrada. Ovoj Gradskoj upravi je jako važno širiti pješačke zone, odmaknuti se od autocentričnog grada i vratiti grad pješacima i biciklistima. Već smo nekoliko projekata napravili u tom duhu, a nastavak toga je Mala Martićeva koju smo preuredili u nadrealnom duhu -jedna interijerizacija eksterijera, istaknuo je zamjenik Korlaet.
Ovo zanimljivo događanje financira se putem granta Bloomberg Asphalt Art inicijative, a autor odabranog projekta je umjetnik Boris Bare. Grad Zagreb je u sklopu provedenog internacionalnog natječaja izabran između 19 svjetskih gradova za provedbu ove značajne inicijative.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.