Danas je održana 24. sjednica Gospodarsko-socijalnog vijeća Grada Zagreba na temu projekta Paromlin.
Projekt Paromlin jedan je od strateških projekata Grada Zagreba i budući centar kulturno-umjetničkih događanja. Krajem lipnja bit će raspisan natječaj nabave za izvođača radova revitalizacije ovog brownfield područja koji će pokrivati površinu od gotovo 35.000 kvadrata. Ukupna vrijednost projekta procjenjuje se na 85 milijuna eura, a rok za izgradnju je dvije godine.
„Oko pola sredstava ćemo osigurati iz sredstava Europske unije, odnosno ITU programa, a druga polovica vjerojatno iz gradskog proračuna. S obzirom na to da je riječ o velikoj građevini kulturne, društvene i obrazovne funkcije već sada se intenzivno bavimo okolnim prostorom zbog čega je Grad pokrenuo rušenje zgrada na području Paromlinske ulice čime ćemo kroz ovaj projekt doista revitalizirati ovaj dio grada“, objasnila je zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba i dopredsjednica Gospodarsko-socijalnog vijeća Danijela Dolenec.
Revitalizirani Paromlin bit će dom Gradskoj knjižnici Grada Zagreba, ali i umjetničkom paviljonu uz prostore namijene djeci, a predviđena je i izgradnja 331 parkirnog mjesta na dvije etaže. „Realizacijom ovog projekta promijenit će se vizura grada“, dodao je Dražen Jović, predsjednik Sindikata Zagrebačkog Holdinga i predsjednik Gospodarsko-socijalnog vijeća.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.