Danas je održana 25. sjednica Gospodarsko-socijalnog vijeća Grada Zagreba, na kojoj je glavna tema bila kvaliteta života osoba starije životne dobi. Vijeće je ususret sjednici Gradske skupštine raspravljalo o izmjenama Odluke o socijalnoj skrbi te o Izvješću koje prati Strategiju o kvaliteti života osoba starije životne dobi.
Zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba i dopredsjednica Gospodarsko-socijalnog vijeća Danijela Dolenec je, kao najvažniji dio izmjene Odluke o socijalnoj skrbi koji se tiče osoba starije životne dobi, istaknula podizanje cenzusa za ZET-ovu pokaznu kartu na 560€, što je sada iznos minimalne plaće. „To je jako važna politika kojom ćemo obuhvatiti oko 20 000 osoba starije životne dobi i koja smanjuje socijalnu isključenost te olakšava mobilnost. Ona je važna za naše najstarije sugrađane, ima univerzalnu podršku i predstavlja kvalitetan iskorak koji sada radimo“, rekla je zamjenica Dolenec.
Glavna tema Izvješća koje prati navedena Strategija bila je stanje u domovima za starije. Gospodarsko-socijalno vijeće detektiralo je da postoji prostor za poboljšanje, s obzirom na nedovoljni državni udio u financiranju decentraliziranih domova za starije, ali i činjenicu da su korisnici domova sve starije dobi te trebaju sve veću podršku u obliku skrbi, što otvara pitanja zapošljavanja adekvatnog kadra i cijene rada u takvim ustanovama. „Zaključak je Gospodarsko-socijalnog vijeća da je primio ovo Izvješće na znanje te je dao podršku vezano uz napore Grada Zagreba da uvijek drži nadstandard u odnosu na državnu razinu“, istaknula je zamjenica Dolenec.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.