Dana 1. veljače 2023. održana je 20. sjednica Gospodarsko-socijalnog vijeća Grada Zagreba na kojoj je usvojen program rada za ovu godinu, a tema sjednice bila je urbana poljoprivreda.
Zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba Danijela Dolenec predstavila je odluke Vijeća te navela niz aktivnosti koje se odvijaju u Gradskom uredu za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje, poput projekta koji je Grad u suradnji s NZJZ Andrija Štampar prijavio na Europsku urbanu inicijativu. Radi se o gastro-edukativnom centru izvrsnosti koji bi se smjestio na Dolcu. Cilj projekta je edukacija potrošača o izvorima hrane i njezinom porijeklu te edukacija, informiranje, ali i promocija lokalno proizvedene hrane. Još jedan od projekata Grada Zagreba koji uskoro kreće jest pilot projekt zelene javne nabave hrane u osnovnim školama, koji će omogućiti učenicima kvalitetniju prehranu.
Tema sljedeće sjednice bit će je evaluacija Adventa 2022., a sjednici će prisustvovati i predstavnici Turističke zajednice grada Zagreba.
Zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba Danijela Dolenec objavila je kako će svoj mandat predsjedavajuće Gospodarsko-socijalnim vijećem obnašati do kraja veljače, a od ožujka mjesto predsjedavajućeg preuzima predstavnik sindikata kao gradskog socijalnog partnera.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.