Konferencija „Nesreće se ne događaju, one su uzrokovane“
Konferencija „Nesreće se ne događaju, one su uzrokovane“
17.03.2023.
Kako sudionici prometa, vozila i infrastruktura utječu na sigurnost u prometu, bila je tema konferencije „Nesreće se ne događaju, one su uzrokovane“, koja je održana danas u vijećnici Hrvatske gospodarske komore. Prisutne je na otvaranju pozdravio zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet.
Složivši se s ostalim eminentnim stručnjacima, koji su sudjelovali na konferenciji, zamjenik je najavio kako će jedan od rezultata ove Konferencije svakako biti i obnova horizontalne i vertikalne signalizacije, te asfalta oko dvije zagrebačke osnovne škole – OŠ Tina Ujevića i OŠ Dragutina Domjanića. „ Kod obnove škola od potresa vodili smo računa i o signalizaciji kako bi smo podigli razinu sigurnosti svih sudionika u prometu“ kazao je zamjenik.
Kako se moglo čuti, prošle je godine porastao broj prometnih nesreća na 32 i pol tisuće, a rast je i broja nesreća s ozlijeđenim osobama za više od devet posto. Veliki je porast broja stradavanja djece – preko 15 posto u odnosu na 2021.
Konferenciju su organizirali Sektor za promet Hrvatske gospodarske komore u suradnji s tvrtkom Pismorad d.o.o.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.