Gradonačelnik Tomašević otvorio izložbu Sanja Iveković: Works of heart (1970.-2023.)
Gradonačelnik Tomašević otvorio izložbu Sanja Iveković: Works of heart (1970.-2023.)
16.06.2023.
Zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević, u društvu zamjenika Danijele Dolenec i Luke Korlaeta, otvorio je retrospektivnu izložbu - Sanja Iveković: Works of heart (1970.-2023.) u Muzeju suvremene umjetnosti.
Otvorivši izložbu, gradonačelnik Tomašević je uputio iskrene čestitke Muzeju suvremen umjetnosti i partnerima, kustosici izložbe, ravnateljici Zdenki Badovinac i njenom timu na realizaciji muzejske retrospektive, a posebice umjetnici Sanji Iveković te joj je zaželio dobrodošlicu u rodni grad.
Zamjenica gradonačelnika Dolenec je pozvala sve Zagrepčane da posjete ovu prvu sveobuhvatnu retrospektivu rada Sanje Iveković u Zagrebu, a posebno nove generacije mladih da se upoznaju s njenim radom. Dodala je kako Sanja Iveković od 70tih godina prošlog stoljeća propituje i problematizira ulogu žene u suvremenom društvu, na način koji je vrlo aktualan i danas.
Izložba je za sve zainteresirane posjetitelje otvorena od 15. lipnja do 01. studenog 2023.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.