clanak False

Gradonačelnik Bandić novi predsjednik GSV-a

Gospodarsko socijalno vijeće (GSV) grada Zagreba na dužnost predsjednika izabralo je danas zagrebačkoga gradonačelnika Milana Bandića te je razriješilo dosadašnjeg člana Vladmira Ferdeljija i na njegovo mjesto imenovalo Bošku Trbojević. Na presici iza sjednice, najavljena je posebna sjednica GSV-a za ponedjeljak, 6. veljače u 14 sati na kojoj će, među ostalim, biti govora o visini komunalnih naknada i prijevoza u Zagrebu.

30.01.2012.

(Hina) - Gospodarsko socijalno vijeće (GSV) grada Zagreba na dužnost predsjednika izabralo je danas zagrebačkoga gradonačelnika Milana Bandića te je razriješilo dosadašnjeg člana Vladmira Ferdeljija i na njegovo mjesto imenovalo Bošku Trbojević.

Ferdelji, s obzirom na odlazak u izvršnu vlast, u GSV-u više nije mogao predstavljati Hrvatsku udrugu poslodavaca (HUP), a kao drugi potpredsjednik (ispred sindikata) izabran je Damir Belošević.

O tome je na konferenciji za novinare izvijestio pročelnik Stručne službe zagrebačkoga gradonačelnika Vidoje Bulum, dodajući da je najavljena posebna sjednica GSV-a za ponedjeljak, 6. veljače u 14 sati na kojoj će, među ostalim, biti govora o visini komunalnih naknada i prijevoza u Zagrebu.

GSV je prihvatio program rada za 2012. godinu u kojem su i kratkoročne i dugoročne mjere za suzbijanje sive ekonomije, problemi zapošljavanja, projekti za razvoj gospodarstva, preseljenje industrije izvan grada, problemi prometa u gradu, sanacija vodoopskrbne mreže, gradski proračun za 2012. i drugo. Teme predlažu socijalni partneri, sindikat, grad, Državni inspektorat i HUP, rekao je Bulum.

Na pitanje o problemima gradskog prometa pomoćnik pročelnika za promet Mijo Bezer izvijestio je da je mnogo toga učinjeno u smanjenu troškova i racionalizaciji javnoga gradskog prometa. Ove je godine planirana gradska subvencija od 25 milijuna kuna, rekao je Bezer i pritom spomenuo uređenje terminala i autobusnih postaja. U vezi sa željezničkim prometom, odlukom gradonačelnika promijenilo se njegovo subvencioniranje pa je cijena s 310 kuna povećana na 520 kuna.

Bezer je posebno pohvalno govorio o liberalizaciji taksi prijevoza i dovođenju konkurencije budući da s 300 taksija više, kako je rekao, imamo nižu cijenu za 40 do 48 posto. No, ni taj povećani broj automobila nije dovoljan za potrebe taksi prijevoza pa su potrebna nova vozila, a i drugi hrvatski gradovi zainteresirani su za primjenu zagrebačkoga modela, rekao je Bezer.

Spomenuo je i sustav videonadzora, kontrolu prometa u mirovanju i nelegalno odlaganje otpada te je najavio da će se do početka ljeta postaviti 225 kamera i da će gradonačelnik potpisati konvenciju o zaštiti ljudskih prava kad je u pitanju videonadzor.

Bezer je također istaknuo da država, kad je riječ o prometnoj infrastrukturi grada Zagreba, gotovo nikad ništa nije investirala niti je financirala bilo koji projekt pa je zatraženo da financijski pomogne barem u održavanju.


Gradske vijesti - 2012.