Tradicionalni, 16. po redu Dan mimoza – Nacionalni dan borbe protiv raka vrata maternice obilježen je prigodnom prodajom mimoza na Cvjetnom trgu, u nazočnosti zamjenice zagrebačkog gradonačelnika Danijele Dolenec.
Javnozdravstvena akcija održava se u suorganizaciji Hrvatske lige protiv raka i Grada Zagreba, s ciljem podizanja svijesti o prevenciji HPV infekcije i raka vrata maternice.
Podršku tradicionalnoj akciji dala je i zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba Danijela Dolenec, koja je istaknula kako je ovo prilika da informiramo, potaknemo i podsjetimo sve djevojke i žene da se brinu o svom reproduktivnom zdravlju: „To se odnosi prije svega na redovite ginekološke preglede, te na mogućnost cijepljenja protiv HPV-a. Vjerujem da znate kako Grad Zagreb ima Centar za zdravlje mladih gdje i jedno i drugo besplatno mogu obaviti i studentice koje nemaju mjesto prebivališta u Gradu Zagrebu.“
Akciju možete podržati dobrovoljnim prilogom za rad Hrvatske lige protiv raka a više informacija o prevenciji raka maternice, edukaciji, cijepljenju protiv HPV-a, važnosti redovitih ginekoloških pregleda i odgovornom spolnom ponašanju možete pronaći do 16 sati na Trgu Petra Preradovića.
Dani mimoza održavaju se pod pokroviteljstvom Grada Zagreba i Ministarstva zdravstva Republike Hrvatske.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.