U protekla 24 sata u NZJZ „Dr. Andrija Štampar“ provedeno je 974 testiranja na SARS-CoV-2. U Gradu Zagrebu zabilježen je 201 slučaj novooboljelih osoba.
Posljedično tome, za 356 osoba izrečena je mjera samoizolacije. 64 su novooboljele osobe za sada negativne epidemiološke anamneze, 98 osoba su kontakti COVID + osoba, kod tri osobe moguće je izlaganje u zdravstvenom sustavu, kod pet je osoba moguće izlaganje na obiteljskim svečanostima i okupljanjima, a jedna je osoba doputovala iz BiH. Kod jedne je osobe moguća izloženost na vjerskom okupljanju (ukupno 11). Četiri su novooboljele osobe strani državljani (od toga je jedna osoba iz azila). Kod tri je osobe moguća izloženost prilikom sportskih aktivnosti (teretana/utakmice). Kod sedam osoba moguća je izloženost tijekom izlazaka (dvije u klubu/pet okupljanje ispred HNK). Obrada za 15 osoba je još u tijeku. Nije bilo pozitivnih korisnika niti djelatnika domova za starije osobe na području grada Zagreba, no tijekom proteklog dana utvrđen je pozitivan nalaz testa kod šest učenika osnovnih škola te osam učenika srednjih škola. Mjera samoizolacije određena je za 64 učenika i jednog nastavnika osnovnih te 155 učenika srednjih škola. U Karanteni Grada Zagreba trenutno se nalaze 24 osobe.
Zaključno, trenutno su u Gradu Zagrebu 852 aktivna slučaja, a 3266 osoba se nalazi u samoizolaciji.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.