U rad pušteno mobilno reciklažno dvorište "Podsljeme"
U rad pušteno mobilno reciklažno dvorište "Podsljeme"
01.10.2020.
Danas je u Gradskoj četvrti Podsljeme predsjednica uprave ZGH Ana Stojić Deban u rad pustila mobilno reciklažno dvorište „Podsljeme“. Građanima je tako omogućeno , da bez naknade, radnim danom i subotom od 6,30 do 20,00 sati mogu predati više od 30 različitih vrsta otpada.
S radom je krenulo deveto po redu mobilno reciklažno dvorište. Ukupno u Zagrebu imamo 20 reciklažnih dvorišta, od čega je devet mobilnih i jedanaest fiksnih. Grad Zagreb ispunio je zakonsku obvezu, da svaka gradska četvrt ima barem jedno reciklažno dvorište, ali na ovom broju ne namjerava se stati, rekla je predsjednica uprave ZGH Ana Stojić Deban.
U mobilnom reciklažnom dvorištu otpad koji su građani odvojili u kućanstvu se privremeno skladišti, u njima se ne obavlja obrada sakupljenog otpada pa aktivnosti postupanja s otpadom ne završavaju tamo već podrazumijevaju češća pražnjenja i odvoz razvrstanih vrsta kojeg u konačnici uporabljuju ovlaštene tvrtke.
Ukupna vrijednost investicije je oko 800 tisuća kuna.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.