Povećanjem broja novozaraženih i pogoršanjem epidemiološke situacje u Europi danas u poslijepodnevnim satima održan je sastanak dvaju stožera civilne zaštite: Republike Hrvatske i Grada Zagreba. “Ovaj sastanak od iznimne je važnosti jer se radi o najvećem i glavnom gradu Republike Hrvatske koji pokriva 17 gradskih četvrti. Danas smo razgovarali o mjerama na nacionalnoj razini ali i o mjerama koje će vijeća gradskih četvrti predlagati posredstvom gradskoga stožera.”, kazao je načelnik nacionalnog stožera, ministar unutarnjih poslova Davor Božinović te najavio niz sastanaka s gradskim stožerom u predstojećem periodu.
Zamjenica gradonačelnika doc.dr.sc. Olivera Majić naglasila je važnost još snažnijeg aktiviranja stožera vijeća gradskih četvrti kako bi se na vrijeme donosile što učinkovitije mjere: “Predstoje nam veliki izazovi; pred nama su blagdani Svih svetih i već sutra ćemo održati sastanak s predstavnicima ZET-a i komunalnog redarstva kako bismo dogovorili način organizacije prijevoza naših sugrađana do počivališta njihovih najmilijih, a kako bismo istovremeno, poštivanjem propisanih mjera, sačuvali zdravlje.“ poručila je zamjenica Majić te još jednom zahvalila građanima na pridržavanju epidemioloških mjera.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.