Na Sljemenu se održava Otvoreno međunarodno prvenstvo u alpskom skijanju
Nakon Snježne kraljice, na Sljemenu se održalo dvodnevno Međunarodno prvenstvo u alpskom skijanju FIS ZAGREB OPEN 2020. u organizaciji Zagrebačkog skijaškog saveza.
Po završetku oba dana ovog tradicionalnog natjecanja, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić uručio je medalje najboljim skijašicama i skijašima u disciplini slalom.
Čestitavši pobjednicima Otvorenog prvenstva Zagreba, gradonačelnik Bandić istaknuo je značaj ovog natjecanja u promociji Zagreba te dodao kako će cijela priča biti zaokružena na Dan Grada kad će službeno biti otvorena Sljemenska žičara: Svi ćemo se lakše penjati na Sljeme. Neće biti gužve automobilima jer će samo specijalna vozila moći na Sljeme, a svi ostali će s ponosom koristiti najljepšu i najmoderniju žičaru u Europi.
Natjecalo se ukupno 68 skijaša i 17 skijašica iz 13 zemalja. U ponedjeljak je u ženskoj konkurenciji najbolja bila Ida Štimac iz Hrvatske a u muškoj konkurenciji Marko Šljivić iz Bosne i Hercegovine. Kiara Derks iz Nizozemske te Tijan Marovt iz Slovenije slavili su u utorak.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.