U Studentskom centru, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić otvorio je 42. po redu izložbu gljiva, koja se održava u organizaciji Gljivarskog društva Kamilo Blagaić.
Gradonačelnik Milan Bandić pozdravivši nazočne, kazao je kako zahvaljući upornosti i trudu svih članova i zaljubljenika u svijet gljiva, danas u prostoru SC-a svjedočimo bogatsvu i raskoši ove čuvene jesenske namirnice. Ova izložba je rezultat golemog truda svih onih koji vole gljive i žele svima približiti njihov zanimljivi svijet! Zato uživajmo u njihovom bogatstvu i ne zaboravimo na pridržavanje epidemioloških mjera, kazao je gradonačelnik Bandić.
Predsjednica GD Kamilo Blagaić Vesna Dujlović rekla je kako je ova izložba svojevrsna produžena ruka zagrebačkog Muzeja Gljiva. Naši članovi svojim radom žele educirati građane što se smije brati i konzumirati, neki od njih su danas tu s nam, i želim im još jednom poručiti hvala vam.
Posjetitelji će tokom dana imati priliku razgledati oko 200-tinjak uzoraka gljiva, koje su članovi i prijatelji Društva skupili u široj okolici Zagreba, Žumberačkom gorju, Gorskom kotaru, Vukomeričkim goricama, Zagorskim bregima te po okolici Jastrebraskog.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.