Europska komisija i Europski odbor regija u suradnji s Gradom Zagrebom – Gradskim uredom za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom organiziraju međunarodnu konferenciju Model četverostruke spirale u socijalnim inovacijama – ključ uspjeha, što će je 31. siječnja u Zagrebu otvoriti zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba ujedno i članica Europskog odbora regija dr. sc. Jelena Pavičić Vukičević.
Konferencija se održava u okviru europske Platforme za razmjenu znanja o socijalnim inovacijama koja za cilj ima predstaviti nova rješenja u području znanosti, istraživanja i inovacija, inovativne proizvode i najbolju praksu kao odgovor na brojne društvene izazove s kojima se suočavaju lokalne i regionalne vlasti u Europi.
Jednodnevna konferencija predviđena je kao niz predavanja podijeljenih u dva tematska bloka: Socijalne inovacije na europskoj razini i Važnost socijalnih inovacija u Gradu Zagrebu. O temama pristupačnosti, mobilnosti i socijalnog poduzetništva, govorit će gosti predavači iz Hrvatske, Poljske, Engleske, Belgije, Italije i drugih zemalja.
Za sudionike konferencije organizirane su i studijske posjete Zagrebačkom inovacijskom centru (ZICER-u) i socijalnom poduzeću Silent Cafe - ugostiteljskom objektu Udruge gluhih i nagluhih Grada Zagreba.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.