Fontane u znaku 13. obljetnice rada Hrvatske udruge za bolesti štitnjače
Fontane u znaku 13. obljetnice rada Hrvatske udruge za bolesti štitnjače
27.10.2020.
Dajući podršku oboljelima od bolesti štitne žlijezde, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić prisustvovao je osvjetljenju fontana u Ulici Hrvatske bratske zajednice, koje su večeras bile u znaku 13. obljetnice Hrvatske udruge za bolesti štitnjače.
Problemi sa štitnjačom muče sve više populacije, češće obolijevaju žene, a povodom obilježavanja godišnjice članovi Udruge izradili su zaštitne maske pod sloganom ZAGREB - Tak imam te rad!
Gradonačelnik Bandić kazao je kako nažalost od bolesti štitnjače obolijeva svaki peti muškarac te svaka druga žena. To je strašan podatak i znak da zdravlje moramo čuvati, ići na redovne preglede i učiniti sve što možemo kako bi spriječili pojavu bolesti!
Veliko hvala gradonačelniku Milanu Bandiću na kontinuiranoj podršci sve ove godine i svim liječnicima koji su stajali uz nas i pomogli nam na putu do ozdravljenja, ova Udruga nikad neće zaboraviti veliko srce našega gradonačelnika, istaknula je predsjednica Udruge Verica Mešić.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.