Hrvatska udruga medicinskih sestara je, već tradicionalno, obilježila 28. Svjetski dan bolesnika akcijom dobrovoljnog darivanja krvi pod geslom Medicinske sestre i tehničari – darujmo krv našim bolesnicima.
Akcija za cilj ima potaknuti građane na dobrovoljno darivanje krvi te na taj način pomoći u ostvarivanju brzog, kvalitetnog i sigurnog liječenja bolesnika.
Tradicionalnu akciju u Hrvatskom zavodu za transfuzijsku medicinu u Petrovoj podržao je i zagrebački gradonačelnik Milan Bandić, napomenuvši pritom da iako više ne može davati krv, može dati potporu „najplemenitijim ljudima jer darivaju ono najvrijednije što imaju za zdravlje i dobrobit drugih“. Dodao je će Grad Zagreb i u budućnosti davati potporu Udruzi te će i nadalje nagrađivati redovite darivatelje.
Predsjednica Hrvatske udruge medicinskih sestara Tanja Lupieri naglasila je da su se ovogodišnjoj akciji pridružili svi veći transfuzijski centri u Hrvatskoj: KBC Osijek, KBC Rijeka, OB Varaždin i KBC Split, a osim građana sudjeluju i medicinske sestre, medicinski tehničari, studenti sestrinstva te polaznici škola za medicinske sestre i tehničare.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.