15. Subversive Film festival otvorio je sinoć u Kinu Tuškanac zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet. „Subversive mi je uvijek bio važan, ne samo kao filmofilu, već i kao društvenom biću. Svatko tko u kontinuitetu radi nešto 15 godina, a pogotovo nešto društveno korisno, zaslužuje priznanje. Koncept subverzivnosti podrazumijeva preispitivanje starih i društvenih političkih obrazaca i jako je bitno da ovaka festival postoji bez obzira na društvene i političke konstalacije, rekao je zamjenik Korlaet zaželjevši organizatorima puno sreće i u narednim godinama organiziranja Festivala.
Nakon otvorenja uslijedila je hrvatska premijera filma Heroji radničke klase / Working Class Heroes.
Subversive Film Festivala održava se od 15. do 22. svibnja u kinu Tuškanac, Dokukinu KIC, Kulturno informativnom centru, SPD Privredniku te online, a donosi četrdeset recentnih filmskih naslova koji su obilježili tekuću godinu te bogat natjecateljski i diskurzivni program, predavanja i panele uz prisustvo brojnih svjetskih intelektualaca, filmaša i aktivista uz ovogodišnju festivalsku temu „Mikrofizike protu – moći.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.