Gradonačelnik Tomislav Tomašević posjetio je danas 19. „Dane hrane i tradicijskih proizvoda Zagrebačke županije i Grada Zagreba“.
„Otvorili smo zagrebačko tržište našim poljoprivrednim gospodarstvima i omogućili sugrađanima da dođu do onih proizvoda koje ne mogu kupiti u uobičajenim trgovinama, jer ovo su proizvodi s posebnom vrijednošću i tako ih treba predstavljati. Poznato je da više od 50% proizvoda plasiranih na tržištu potječe iz uvoza, stoga Grad Zagreb kontinuirano potiče projekte i aktivnosti koji povećavaju konkurentnost domaće poljoprivredne proizvodnje“, rekao je gradonačelnik te dodao kako Grad stimulira hrvatske proizvođače na kreativnost, inovativnost i stvaralaštvo, kako bi poboljšali životne uvjete u ruralnom području i pridonijeli zaštiti i očuvanju prirodnog okoliša.
Manifestacija, koja je okupila 100-injak proizvođača poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, promovira lokalnu proizvodnju hrane, kratke lance opskrbe i izravnu kupnju od poznatog proizvođača, a time i poljoprivrednu proizvodnju i ruralni turizam dviju županija.Dani hrane i tradicijski proizvoda održavaju se danas i sutra, 15. i 16. listopada u Atletskoj dvorani Boćarskog kluba Zrinjevac od 8:00 do 18:00 sati.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.