Zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba Danijela Dolenec, zajedno s predstavnicima Diplomatskog zbora u Republici Hrvatskoj, Europske komisije i Ministarstva turizma i sporta te biciklističkih udruga, sudjelovala je u biciklističkoj povorci Grand Depart Zagreb, održanoj u organizaciji Veleposlanstva Kraljevine Danske i Veleposlanstva Francuske Republike. Sudionici povorke uputili su se od Parka Zrinjevac do Tehničkog muzeja Nikola Tesla, čime je obilježen početak ovogodišnjeg Tour de France-a koji ove godine kreće iz Danske.
Zamjenica gradonačelnika Dolenec izrazila je zadovoljstvo što je imala priliku sudjelovati u ovoj hvalevrijednoj inicijativi, naglasivši kako je ova Gradska uprava pobornik biciklizma. „Naš cilj je unaprjeđenje postojeće i ulaganje u novu biciklističku infrastrukturu“, kazala je Dolenec.
Tour de France je etapna cestovna biciklistička utrka koja se održava od 1903. godine. Utrka se tradicionalno vozi u srpnju kroz tri tjedna, te je dugačka oko 3500 kilometara, a sastoji se od 21 etape uključujući dva slobodna dana. U novije vrijeme po jedna ili dvije etape, voze se i u drugim državama.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.