Danas je u Gradskoj upravi održana 10. sjednica Gospodarsko-socijalnog vijeća Grada Zagreba na kojoj je zamjenica gradonačelnika Danijela Dolenec izabrana za novu predsjednicu Vijeća, a dosadašnji predsjednik Vijeća Igor Škrgatić za potpredsjednika, ispred Hrvatske udruge poslodavaca. Uz njega, funkciju potpredsjednika Vijeća obnaša i Siniša Nikolić, kao predstavnik sindikalnih središnjica.
Tematski fokus ove sjednice bila je Odluka o javnoj usluzi sakupljanja komunalnog otpada u Gradu Zagrebu. Zamjenica Dolenec je naglasila kako se radi o važnoj Odluci koju je Gradska skupština donijela prošlog četvrtka, a koja stupa na snagu 1. srpnja. Dodala je kako je do tada potrebno razjasniti preostale detalje implementacije Odluke i uložiti puno truda u komunikaciju s građanima, ne samo kroz medije nego i kroz Vijeća gradskih četvrti i Mjesnih odbora. „Smatram da svi socijalni partneri razumiju kako je ova Odluka smjer koji je nužan za Grad Zagreb kako bismo što prije unaprijedili indikatore koji se tiču zelene ekonomije te učinili grad čišćim, ljepšim i na zadovoljstvo svih nas.“, zaključila je zamjenica Dolenec.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.