Susret gradonačelnika Tomaševića i nadbiskupa kardinala Bozanića
Susret gradonačelnika Tomaševića i nadbiskupa kardinala Bozanića
14.02.2022.
Gradonačelnik Grada Zagreba Tomislav Tomašević i nadbiskup kardinal Josip Bozanić, sa suradnicima, susreli su se danas u Uredu zagrebačkog nadbiskupa na Kaptolu.
U otvorenom razgovoru izražena je obostrana želja za nastavkom suradnje između Grada i Nadbiskupije u pitanjima od zajedničkog interesa. Naglasak je stavljen na suradnju u projektima za opće dobro građana Grada Zagreba, posebno na socijalnom i karitativnom području; poput brige za građane koji su pogođeni posljedicama potresa i pandemije te poskupljenjem životnih troškova.
Susretu su prisustvovali zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet, pročelnica Ureda gradonačelnika Martina Jurišić, glasnogovornica Dinka Živalj, generalni vikar i moderator Nadbiskupskog duhovnog stola mons. Tomislav Subotičanec, biskupski vikar za pastoral i kancelar Nadbiskupskog duhovnog stola mr. Marko Kovač te predstojnik Ureda nadbiskupa zagrebačkog Tomislav Buntak.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.