Položeni vijenci u povodu obilježavanja Dana pobjede i domovinske zahvalnosti i Dana hrvatskih branitelja
Položeni vijenci u povodu obilježavanja Dana pobjede i domovinske zahvalnosti i Dana hrvatskih branitelja
04.08.2022.
U povodu Dana pobjede i domovinske zahvalnosti i Dana hrvatskih branitelja, 5. kolovoza, izaslanstvo Grada Zagreba, predvođeno gradonačelnikom Tomislavom Tomaševićem, položilo je danas vijence na zagrebačkom groblju Mirogoj, ispred spomen–obilježja Zida boli, Središnjeg križa u Aleji Hrvatskih branitelja te na Krematoriju ispred zajedničke grobnice neidentificiranih žrtava iz Domovinskog rata.
„Grad Zagreb je dao nemjerljiv doprinos u Domovinskom ratu, 68 tisuća branitelja iz našeg grada sudjelovali je u obrani Hrvatske. Sutra obilježavamo obljetnicu u Kninu, a danas polažemo vijence za sve poginule branitelje zajedno s udrugama branitelja, obiteljima poginulih branitelja i udrugama civilnih žrtava. Ne mogu svi branitelji i sve udruge doći u Knin, zaslužili su da im se ovdje poklonimo i na ovaj način pokažemo zahvalnost za njihovu žrtvu“, izjavio je gradonačelnik Tomašević.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.