Gradonačelnik Tomislav Tomašević obišao mjesto požara skladišta na Žitnjaku
Gradonačelnik Tomislav Tomašević obišao mjesto požara skladišta na Žitnjaku
04.08.2022.
Gradonačelnik Grada Zagreba Tomislav Tomašević, zajedno sa zapovjednikom Vatrogasne postaje Žitnjak Tomislavom Rukavecom i pripadnicima Javne vatrogasne postrojbe Grada Zagreba te članom Uprave tvrtke Model Pakiranja d.d. Franjom Skokom, obišao je mjesto požara skladišta na Žitnjaku.
„Vatrogasci su se borili cijelo vrijeme da očuvaju pogon koji je najvećim dijelom spašen, čime nije nastala značajna materijalna šteta koja je prijetila tvrtki u čijem skladištu je požar nastao“, rekao je gradonačelnik Tomašević, istaknuvši kako je najvažnije da nitko nije ozlijeđen.
Požarom je zahvaćeno otprilike 70 x 70 m2 hale s drvenim paletama i drugom uglavnom kartonskom ambalažom.
Ukupno su na gašenju požara, zajedno sa zamjenama na intervenciji, sudjelovala čak 54 vozila sa 200 vatrogasaca, profesionalnih i dobrovoljnih, kao i INA-e, koji su u vrlo teškim uvjetima spasili ostatak hale i pogon tvrtke. Trenutno su na terenu ostale još dvije postaje koje vrše dogašivanje.
Prema informacijama s mjernih postaja za praćenje kvalitete zraka, nisu bila zabilježena prekoračenja kvalitete zraka.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.