Gradonačelnik Tomašević s novim ministrom o obnovi Zagreba
Gradonačelnik Tomašević s novim ministrom o obnovi Zagreba
14.03.2022.
Gradonačelnik Grada Zagreba Tomislav Tomašević sastao se danas s ministrom prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine Ivanom Paladinom na temu obnove javnih i privatnih zgrada oštećenih potresom na području grada Zagreba.
U izjavi za medije nakon sastanka u Ministarstvu, gradonačelnik je objasnio kako su iz zagrebačke uprave došli u širokom sastavu jer su htjeli strateški definirati teme. Teme razgovora su bile: dinamika obnove privatnih i javnih zgrada, ali i dinamika povlačenja sredstava iz Fonda solidarnosti za obnovu javnih zgrada imajući na umu da bi se taj rok trebao i formalno produžiti. Razgovaralo se i o privremenom smještaju osoba čiji domovi kreću u konstrukcijsku obnovu, te o odlagalištu građevinskog materijala.
„Grad Zagreb je, prema Zakonu o obnovi, osigurao za obnovu privatnih zgrada oko 80 milijuna kuna još prošle godine, a ove godine 160 milijuna kuna“, rekao je gradonačelnik Tomašević te izrazio nadu da će obnova konačno krenuti u punom smislu.
Zagrebački gradonačelnik najavio je kako će se ovakvi sastanci nastaviti redovno održavati svakog tjedna.
Ministar Paladina istaknuo je kako je cilj tih sastanaka da na svakom idućem – tema s prošlog sastanka bude riješena prepreka. Odgovarajući na novinarsko pitanje, rekao je da sugrađani nikako nisu zadovoljni brzinom obnove, no da će se ta dinamika intenzivirati u narednom periodu: tijekom travnja očekuje se početak prve konstrukcijske obnove višestambene zgrade.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.