Doček i ispraćaj biciklističke karavane Put prijateljstva Vukovar - Ljubljana
Doček i ispraćaj biciklističke karavane Put prijateljstva Vukovar - Ljubljana
24.06.2022.
Danas je ispred zgrade Gradske uprave zamjenik zagrebačkog gradonačelnika Luka Korlaet, sa suradnicima, dočekao i ispratio sudionike biciklističke karavane “Put prijateljstva Vukovar-Ljubljana”.
Tradicionalna karavana održava se još od 2002. godine, u organizaciji Saveza hrvatskih društava u Sloveniji i Hrvatskog društva Ljubljana, s ciljem jačanja međususjedskih odnosa i zajedništva dvaju država.
Zamjenik Korlaet je sudionicima poželio dobrodošlicu u Zagreb i sretan nastavak puta. Karavana danas nastavlja put prema Samoboru, odakle sutra kreću na zadnju etapu kako bi na Dan državnosti Republike Slovenije stigli u Ljubljanu.
Voditelj biciklističke karavane i predsjednik Hrvatskog društva Ljubljana Milan Pavelić zahvalio je zamjeniku gradonačelnika Korlaetu na srdačnom dočeku i pripremljenoj okrjepi.
Put prijateljstva Vukovar – Ljubljana posvećen je svim poginulim braniteljima u Domovinskom ratu, a na 500 km dugom putu od Vukovara do Ljubljane, kroz tri etape, povezuje 11 hrvatskih i četiri slovenska grada.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.