Predstavnici Grada Zagreba, na čelu s gradonačelnikom Tomislavom Tomaševićem, susreli su se danas s predstavnicima Europske komisije predvođenima Sofiom Alves, direktoricom za Izgradnju administrativnih kapaciteta i provedbu programa II Glavne uprave za regionalnu politiku Europske komisije.
Na sastanku u Gradskoj upravi prezentirane su glavne karakteristike, izazovi i strateški okvir razvoja Grada Zagreba s naglaskom na projektima i programima sufinanciranima iz fondova Europske unije.
Jedna od glavnih tema sastanka bili su prioriteti Grada Zagreba na području odgoja i obrazovanja te perspektiva za proširenjem kapaciteta, kvalitete i inkluzivnosti odgoja i obrazovanja u Zagrebu. Uz navedeno, raspravljeni su planovi i mogućnosti provedbe projekata i programa kroz mehanizam integriranih teritorijalnih ulaganja.
Direktorica Alves izrazila je zadovoljstvo inicijativama i orijentiranošću Grada Zagreba na provedbu projekata i programa financiranima iz fondova Europske unije te iskazala spremnost i otvorenost za suradnju.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.