Europska komisija dodijelit će i 2020. godine nagradu REGIOSTARS najuspješnijim EU projektima u pet područja, a koji pokazuju izvrsnost i nove pristupe u području regionalnog razvoja.
REGIOSTARS jesu nagrade za najinovativnije regionalne projekte koji će se promovirati u cijeloj Europi kako bi inspirirali druge regije i voditelje projekata. Projekte je moguće prijaviti do 9. svibnja 2020.
Svi projekti koji su dobili sredstva iz sljedećih fondova ispunjavaju uvjete za sudjelovanje u natječaju: Europski fond za regionalni razvoj, Kohezijski fond, Europski socijalni fond, Interreg instrument za pretpristupnu pomoć (IPA) – CBC ili Interreg Europski instrument za susjedstvo (ENI) – CBC programi.
Prihvatljivi su projekti iz razdoblja financiranja 2007. − 2013. i 2014. − 2020.
Nagrade REGIOSTARS 2020. godine dodjeljivat će se u pet područja koja su ključna za budućnost regionalne politike EU-a:
industrijske tranzicije za pametnu Europu
kružno gospodarstvo za zelenu Europu
vještine i obrazovanje za digitalnu Europu
građanski angažman za kohezivne europske gradove
jačanje uloge mladih za razvoj prekogranične suradnje – 30 godina Interrega.
Mrežna platforma za podnošenje zahtjeva otvorena je od 2. ožujka do 9. svibnja 2020.
Pobjednici u pet kategorija i pobjednik po izboru javnosti primit će zasluženu nagradu na svečanoj dodjeli nagrada REGIOSTARS, koja će se održati u listopadu 2020. u Bruxellesu.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.