Radionica društvenog inoviranja: definiranje gradskih izazova i potreba
Radionica društvenog inoviranja: definiranje gradskih izazova i potreba
20.01.2017.
U Kulturno informativnom centru, u četvrtak, 12.siječnja 2017. godine održana je prva radionica u okviru provedbe trening programa na temu društvenog inoviranja u organizaciji Ureda za programe i projekte Europske unije i Laboratorija za društvene inovacije (SIL).
Nakon predstavljanja koncepta društvenog inoviranja, uslijedio je praktični dio radionice s ciljem identificiranja izazova i potreba na razini gradskih četvrti. U okviru praktičnog dijela radionice, primijenjena je metodologija inoviranja razvijena u okviru EU projekta Social Innovation Community (SIC), a prilagođena posebno za djelokrug nadležnosti područne (regionalne) i lokalne samouprave. Radionica je okupila 30-ak predstavnika gradskih ureda i proračunskih korisnika Grada Zagreba te otvorila mogućnosti međusektorskog pristupa u rješavanju specifičnih gradskih izazova osobito na nivoima gradskih četvrti.
Sljedeća radionica u sklopu trening programa planira se održati tijekom sredine ožujka ove godine.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.