Širenje pandemije bolesti COVID-19 najviše je pogodilo sektor turizma te je Europska komisija 13. svibnja 2020. predstavila niz mjera za postupno pokretanje turističkih usluga i pomoći turističkim poduzećima, kojima se nastoji osigurati likvidnost poduzeća, osobito malih.
Mjere Komisije odnose se na:
Fleksibilna pravila EU-a o državnim potporama - države članice mogu uvesti posebne mjere, kao što su programi jamstava za vaučere i druge programe za likvidnost kako bi se pružila potpora u ispunjavanju zahtjeva za povrat novca u kontekstu pandemije koronavirusa.
Financiranje sredstvima EU-a – preko Investicijske inicijative poduzećima koja su pogođena krizom i dalje se osigurava izravna likvidnost. Komisija je u okviru Europskog investicijskog fonda stavila na raspolaganje do osam milijardi eura za financiranje 100 000 malih poduzeća pogođenih krizom.
Povećanje privlačnosti vaučera - sukladno propisima EU-a putnici mogu birati između povrata novca i vaučera za otkazana putovanja ili zrakoplovne karte. Komisija je preporučila da u kontekstu trenutačne pandemije ipak vaučeri budu održivija i privlačnija alternativa povratu troškova za otkazana putovanja.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.