Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost 4. svibnja 2020. objavio je tjedni terminski plan distribucije spremnika za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 4. do 10. svibnja 2020., prema kojem u petak 8. svibnja 2020. počinje isporuka spremnika Grupe 5 - Zvona (poliesterski laminat ili jednakovrijedno) za odvojeno prikupljanje otpada za Grad Zagreb.
Dana 27. travnja 2020. počela je ponovna distribucija spremnika za odvojeno prikupljanje otpada jedinicama lokalne samouprave u sklopu poziva Nabava spremnika za odvojeno prikupljanje komunalnog otpada, uz smanjen kapacitet i izmijenjen terminski plan, a nakon privremene obustave isporuke spremnika uzrokovane pandemijom bolesti COVID -19.
Grad Zagreb, kao korisnik, s Fondom je 25. srpnja 2018. sklopio Ugovor o nabavi spremnika za odvojeno prikupljanje otpada u ukupnom iznosu od 69.023.965,00 kuna, od čega se 85 % sufinancira iz sredstava EU-a u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.
Dodatne informacije dostupne su na sljedećoj poveznici.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.