Budućnost europske urbane politike i uloga urbanih područja i gradova bili su u fokusu u Milanu od 2. do 3. veljače.
Sedam urbanih područja (Milan, Barcelona, Porto, Gdanjsk, Bari, Riga i Zagreb) u partnerstvu s organizacijom ALDA (Europska organizacija za lokalnu demokraciju), susreli su se u Milanu kako bi raspravljali, razmijenili mišljenja i predložili zajedničko stajalište o važnosti kohezijske politike i urbane agende. Susret je inicirao Carmine Pacente, predsjednik Komisije za međunarodne poslove. Bila je to prilika za dijalog predstavnika urbanih regija i Europske komisije.
Sastanak se održao u okviru pokretanja projekta MEANING, dvogodišnjeg projekta sufinanciranog od strane programa Europa za građane, kojem je cilj izgraditi tematsku mrežu europskih urbanih gradova kako bi razmjenjivali znanja, iskustva i dobru praksu o svom upravljanju i ulozi u budućnosti europskog upravljanja fokusirajući se na sudjelovanje građana u ovim procesima.
Projekt MEANING, pod vodstvom grada Milana, a u partnerstvu s Gradom Zagrebom, želi promicati nove instrumente kako bi unaprijedili građansko sudjelovanje u stvaranju politika na urbanoj razini.
Više informacija o projektu MEANING možete pronaći na poveznici.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.