16. koordinacijski sastanak Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije i ITU gradova
16. koordinacijski sastanak Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije i ITU gradova
25.01.2018.
U Zagrebu je održan 16. koordinacijski sastanak Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije (MRRFEU) i predstavnika 7 ITU gradova (Zagreb, Osijek, Rijeka, Split, Slavonski Brod, Zadar i Pula), korisnika ITU mehanizma u okviru Operativnog programa "Konkurentnost i kohezija", na temu Aktivnosti vezane uz provedbu mehanizma integriranih teritorijalnih ulaganja namijenjenih održivom urbanom razvoju.
Vezano za Grad Zagreb kao ITU Posredničko tijelo, MRRFEU je dalo prethodnu suglasnost na Priručnik o postupanju za Posredničko tijelo integriranih teritorijalnih ulaganja ITU PT Grad Zagreb i najavilo terenski posjet predstavnika Ministarstva Gradu Zagrebu, kao dio procesa akreditacije Grada Zagreba kao ITU PT-a. Također je najavljeno potpisivanjeSporazuma o provedbi integriranih teritorijalnih ulaganja kojim će se utvrditi uvjeti provedbe ITU mehanizma za Urbanu aglomeraciju Zagreb.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.