U Staroj gradskoj vijećnici održana je završna svečanost Europskog tjedna mobilnosti podjelom zahvalnica 85-erim udrugama, tvrtkama, ustanovama i institucijama za aktivno sudjelovanje u programskim aktivnostima ovogodišnjeg izdanja što se održavalo od 16. do 22. rujna. Inače, ova inicijativa potiče male i velike gradove na uvođenje i promicanje održivih prijevoznih sredstava te poziva njihove stanovnike da iskušavaju alternative vožnje automobilom.
Ovo je danas prilika da zahvalimo svim našim socijalnim partnerima i da se prisjetimo da je upravo na njihovu inicijativu krenuo ovaj Tjedan. Zahvaljujući prije svega udrugama za osobe s invaliditetom, a koje su prve prepoznale važnost ove teme koja nije u interesu samo spomenutih udruga već i svih građana Zagreba, možemo reći kako smo izrazito ponosni na ovaj projekt. Vjerujemo da smo ovogodišnjim programom podigli ljestvicu i da ćemo ući u krug finalista za nagradu u povodu Europskog tjedna mobilnosti, naglasila je zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Jelena Pavičić Vukičević.
Predsjednik Gradske skupštine Drago Prgomet je kazao kako svjedočimo suvremenim alternativnim transportnim trendovima koji naglasak stavljaju na smanjenje automobilskih vožnji i koji prednost daju ekološki prihvatljivijim vidovima javnog prijevoza, npr. bicikliranju. Ako ne možete letjeti – trčite, ako ne možete trčati – hodajte, ako ne možete hodati – puzite, samo nikad nemojte stati!
Ponosna sam što smo u ovih 18 godina od male i skromne akcije narasli u projekt koji je dosadašnjom suradnjom i u partnerstvu s organizacijama civilnog društva i s pojedincima doprinio značajnim i vidljivim pozitivnim promjenama u Zagrebu, istaknula je pročelnica Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom Romana Galić.
Grad Zagreb od 2001. obilježava Dan bez automobila, a 2008. i 2011. je bio među finalistima da bi već 2012. osvojio prvo mjesto i prestižnu nagradu Mobility Award 2012.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.