Danas je u zgradi Gradske uprave održana 19. sjednica Gospodarsko-socijalnog vijeća na temu Prijedlog Proračuna Grada Zagreba za 2020.
Nakon sjednice, zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Olivera Majić i predsjednica GSV-a za medije je izjavila kako je Prijedlog Proračuna Grada Zagreba za 2020. primljen na znanje te je u načelu podržan.
Ovo je ujedno prilika za najavu sljedeće, 20. sjednice koja će se održati 21. siječnja na Dan socijalnog partnerstva i socijalnog dijaloga i na kojoj će se izabrati novi predsjednik i potpredsjednik GSV-a. Naš rad na pripremi svake sjednicu uistinu je primjer socijalnog dijaloga i vjerujemo da će se takav princip rada nastaviti i u 2020. Jer, svi prijedlozi i sugestije idu u korist poreznih obveznika, a u konačnici svih Zagrepčana, istaknula je zamjenica Majić.
Predstavnik Hrvatske udruge poslodavaca Krešimir Dvorski kazao je kako je vrlo značajno uspješno povlačenje sredstava iz fondova Europske unije, posebno u narednim godinama. Zagreb se tu nameće kao vodeći akter, što je nama u HUP-u osobito drago, istaknuo je Dvorski!
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.