Svečana proslava 350. obljetnica Sveučilišta u Zagrebu
Svečana proslava 350. obljetnica Sveučilišta u Zagrebu
03.11.2019.
U Koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski održana je Svečana proslava 350. obljetnice Sveučilišta u Zagrebu, a među visokim državnim uzvanicima proslavi je prisustvovao i zagrebački gradonačelnik Milan Bandić.
Zagrebačko sveučilište svojim je nastavnim, stručnim i znanstvenim djelovanjem tijekom proteklih 350 godina postao nezamjenjivi dio nacionalne prosvjetne i pedagoške tradicije, istaknuo je gradonačelnik Bandić. U današnje vrijeme izazov sveučilišne djelatnosti ne sastoji se samo u obrazovanju i prenošenju znanja novim generacijama, već i u pružanju poticaja mladim ljudima da se u budućnosti, nakon završetka svog sveučilišnog obrazovanja, bore za pravedno društvo, da brane slobodu misli i kritičnost uma te zagovaraju vrijednosti demokratske političke kulture.
U nadi da će ovo Sveučilište i u budućnosti nesebično dijeliti znanje, cijeniti pogled unaprijed i kritičnost misli, čestitam svima koji se osjećaju dijelom Sveučilišta u Zagrebu njegov 350. rođendan te želim puno uspjeha u budućem radu.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.