Gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić, sa suradnicima, sastao se danas u Gradskoj upravi sa predstavnicima GNK Dinamo, predvođene predsjednikom Mirkom Barišićem i predsjednicom Uprave Vlatkom Peras, a razgovaralo se o planovima izgradnje nogometnog stadiona Maksimir.
Zaključeno je da se taj prostor sagledava kao kompleksna cjelina kroz urbanistički natječaj koji će riješiti pitanje nogometnog stadiona s pomoćnim terenima i atletskog stadiona te odgovarajuće infrastrukture.
Dogovoreno je da će Dinamo na svojoj Skupštini donijeti konačnu odluku sa jasnim smjernicama definiranim standardima FIFE i UEFE za izgradnju novog stadiona na mjestu današnjeg.
Definirano je također da bi se projekt novog stadiona gradio u partnerskom odnosu Grada i GNK Dinamo.
Nakon odluke Skupštine Dinama može se krenuti u daljnje korake vezano za realizaciju ovoga povijesnog projekta iznimno važnoga za Dinamo – ikonu zagrebačkog sporta, važnog za grad Zagreb, njegovu sportsku memoriju, za sve Zagrepčane i ljubitelje sporta.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.