Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić otvorio je danas na Zagrebačkom velesajmu sajam za zrele generacije pod nazivom Pravo doba, koji će se održavati do 18. svibnja, u organizaciji Grada Zagreba – Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom, Zagrebačkog velesajma i Zaklade Zajednički put, a pod pokroviteljstvom Gradonačelnika.
Na ovogodišnjem petom izdanju našega Pravog doba sudjeluje 85 izlagača iz 10 zemalja, što je u odnosu na prošlu godinu porast od 16 posto, istaknula je direktorica Zagrebačkog velesajma Dina Tomšić. U ova tri dana posjetitelji će moći napraviti mali sistematski pregled, ali i savjetovati se o temama koje su svojstvene u životu osoba u zrelijoj dobi te otkriti neke nove prilike ili hobijeza koje možda do sada nisu imali vremena.
Kako se čulo, riječ je o prvom specijaliziranom sajmu namijenjenom osobama starijim od 50 godinama, ali i svim drugim generacijama koje žele pripremiti sebe i svoje obitelji za zdravo i aktivno starenje. Posjetitelje očekuje bogat i stručno popratni program, predavanja, radionice, sistematski pregledi, pjevački i plesački nastupi te bogati izložbeni program na štandovima.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.