clanak False

Promocija spota Dvaput san umra

05.03.2019.
Danas je na konferenciji za novinare u hotelu Esplanade predstavljen spot kultne pjesme Olivera Dragojevića Dvaput san umra, a koji je u suradnji sa Zagrebačkom filharmonijom i Akademskim zborom Ivan Goran Kovačić obradio Tonči Huljić i band Madre Badessa.

Na konferenciji je sudjelovao zagrebački gradonačelnik Milan Bandić, a o spotu i o zajedničkoj suradnji su govorili Tonči Huljić, autor projekta i Mirko Boch, ravnatelj Zagrebačke filharmonije.
Nije tajna uspjeha da radite ono što volite već da volite ono što radite. To izreka vrijedi za Tončija Huljića i razlog  je što je on toliko dugo uspješan, rekao je gradonačelnik i Huljiću je zahvalio na prekrasnim pjesmama i emocijama.

Gradonačelnik je također najavio Croatia Rhapsody, kulturni događaj na prostoru između Umjetničkog paviljona i Trga kralja Tomislava na kojem će u srpnju nastupati Tonči Huljić i Zagrebačka filharmonija. To će biti naš novi izvozni brand. Ponovit ćemo uspjeh 2Cellosa od prije par godina na Tomislavcu.

Tonči Huljić je zagrebačkomu gradonačelniku zahvalio na podršci te je istaknuo kako je cilj današnje konferencije da najavi zajednički projekt započet prije pune dvije godine. Radi se o koncertima instrumentalne glazbe koji uključuju obradu nekoliko popularnih pjesama koje sam napisao, a koje se mogu adaptirati u klasična djela i izvoditi vani na otvorenome.

Uspjeh pjesme Dvaput san umra mi pokazuje jednu drugu civilizacijsku razinu Hrvatske, ali i regije te da još uvijek postoje ljudi koji žive na emocijama i da se za takve ljude vrijedi boriti i stvarati glazbu, zaključio je Huljić.

Ravnatelj Zagrebačke filharmonije Mirko Boch je naglasio kako će suradnja Zagrebačke filharmonije i Tončija Huljića s Gradom Zagrebom stvoriti prepoznatljivi hrvatski proizvod. Veselim se projektu Croatia Rhapsody te sam siguran da će postići veliki uspjeh, rekao je ravnatelj Boch.

Gradske vijesti - 2019.