U nazočnosti gradonačelnika Grada Zagreba Milana Bandića, sinoć je kod Fontana u Ulici hrvatske bratske zajednice predstavljen projekt Romantični Zagreb – Klupe ljubavi
27.09.2016.
U nazočnosti gradonačelnika Grada Zagreba Milana Bandića, sinoć je kod Fontana u Ulici hrvatske bratske zajednice predstavljen projekt Romantični Zagreb – Klupe ljubavi. Projekt je pokrenuo 24 sata u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba i pokroviteljima.
Riječ je o interaktivnoj digitalnoj mapi romantičnih mjesta u Zagrebu, koja će biti od pomoći građanima i turistima koji još nisu pronašli svoj romantični kutak, a na nekima od tih lokacija bit će postavljene i Klupe ljubavi.
Direktor tiskanih izdanja 24 sata Renato Ivanuš naglasio je kako ovaj Projekt objedinjuje interese svih građana i turističke potencijale grada Zagreba te omogućava novu komunikacijsku platformu koja može poslužiti kao svojevrsni vodič za romantične šetnje gradom.
U rapsodiji cvijeća i vode, sada na najljepšim zagrebačkim fontanama imamo i klupe ljubavi, rekao je gradonačelnik Bandić prilikom predstavljanja Projekta te pozvao sve da dođu isprobati nove klupe u zoru kada je atmosfera kod Fontana najromantičnija.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.