Predstavnici vodičkog Festivala žudija kod gradonačelnika
Predstavnici vodičkog Festivala žudija kod gradonačelnika
19.02.2019.
Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić sa suradnicima danas je u Gradskoj upravi primio organizatore tradicionalnoga vodičkog Festivala žudija koje je predvodio Šime Strikoman, inicijator Festivala.
Festival koji njeguje tradiciju očuvanja uskršnjih običaja čuvara Kristova groba prvi put održao se u Vodicama 2001. godine, a nakon šest godina dogovoreno je da se seli po drugim župama i upoznaje s njihovim običajima, rekao je mon. Zlatko Koren, župnik župe sv. Blaža u Zagrebu. Prošle godine Festival žudija održao se u Hrvatskom nacionalnom svetištu Majke Božje Bistričke, a ove će se održati u Oklaju – Općini Promina.
Na današnjem sastanku je dogovoreno da se jubilarni 20. Festival održi upravo u Zagrebu 13. travnja 2020., na Uskrsni ponedjeljak, istaknuo je Šime Strikoman. Prije festivalskog programa na Trgu sv. Marka, u Zagrebačkoj katedrali će se služiti sveta misa, a potom će se snimiti milenijska fotografija na glavnome zagrebačkom trgu, dodao je Strikoman.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.