Polaganje vijenaca u Jasenovcu i na romskom groblju Uštica
Polaganje vijenaca u Jasenovcu i na romskom groblju Uštica
31.10.2019.
Uoči blagdana Svih svetih, delegacija Grada Zagreba predvođena zamjenicom gradonačelnika Oliverom Majić položila je vijence i zapalila svijeće u Jasenovcu kod spomenika Kameni cvijet te na romskom groblju Uštica, a u znak sjećanja na sve žrtve stradale u Drugom svjetskom ratu.
Zamjenica Majić je istaknula da je Grad Zagreb u posljednjih nekoliko godina uredio Spomen-područje Jasenovac i groblje Uštica, dok su radovi na izgradnji Memorijalnog centra Uštica u tijeku.
Grad Zagreb, u suradnji s Vladom RH, gradi Memorijalni centar Uštica koji će biti jedini centar u Europi posvećen romskim žrtvama Drugog svjetskog rata. Na ovom području se nalazi 21 masovna grobnica iz doba od 1941. do 1945. godine. Ovaj Centar će biti dostojanstven spomenik svakoj nedužnoj žrtvi i Romima kao nacionalnoj zajednici u Hrvatskoj, rekla je.
Dodala je da će Memorijalni centar Uštica biti otvoren sredinom srpnja 2020.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.