Otvoren Sajam zimnice i autohtonih proizvoda na glavnome zagrebačkom trgu
Otvoren Sajam zimnice i autohtonih proizvoda na glavnome zagrebačkom trgu
04.10.2019.
Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić otvorio je 5. Sajam zimnice i autohtonih proizvoda koji se od 4. do 6. listopada održava na Trgu bana Jelačića u organizaciji Grada Zagreba i Ministarstva poljoprivrede.
Posjetitelji će moći kušati i kupiti tradicionalne hrvatske poljoprivredne i prehrambene proizvode od 96 izlagača iz svih hrvatskih županija, od čega ih je 18 sa zagrebačkog područja. Prilika je to za sve koji u ovo doba godine ubiru plodove sa svojih polja da na izložbenim štandovima pokažu rezultate svoga cjelogodišnjega marljivog rada.
Pozivam sve svoje sugrađane i posjetitelje da u ova tri dana Sajma dođu na Trg i kupe si nešto za zimu. Jer, domaće je domaće!, kazao je gradonačelnik Bandić pa je s pomoćnikom ministrice poljoprivrede Zdravkom Baraćem za najljepšu prezentaciju proizvoda osvajačima prvih triju mjesta uručio priznanja.
Cilj ove manifestacije je da širi način izravne prodaje i da omogući komunikaciju među poljoprivrednim proizvođačima, rekao je pomoćnik ministrice poljoprivrede Zdravko Barać.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.